HÜRRİYET

26 Kasım 2010 Cuma

Goncamın doom Günüsü

Canım kocam 29 oldu yıllar ne çabukda geçiyor. Bundan tam 2 sene önce aynı gun beni istemeye gelmişti 27. yaş gününde aldıgı en güzel hediye oldum onun için.
iyiki hayatımda iyiki doğmuş birlikte geçireceğimiz uzunnn seneler nasip etsin rabbim insallah...

bir gün oncesinden başladım hazırlıklara malum hafta içine denk geldi ve ben çalışıyordum hiç problem diildi çalışıyor olmam eve geldim akşam yemeğiyle meşgul oldukdan sonra hazırlıklara gecmek için once eşimi mutfaktan sepetlemek oldu ve girmemesi için tembıhler ettım hersey supriz olsun ıstıyordum ama ımkan ve sartlar uygun olmadıgın hersey suprız olmadı malesef

herseyi kendi ellerimle hazırlamak ıstedıgımde hıc bır ayrıntıyıda kacırmak ıstemedım.
hersey cok guzel olmalıydı başladım hazırlıklara saat akşam 8 ve bır cesit eksikle ben olayı bıtıtrdım ama bende ogun bıttım yataga kendımı nasıl attım bılememedım ama bu seferde ertesı gunun heyecanından uyuyamadım kalktım eksık tamamlamaya gecenın bı yarısı ama değdide cok guzel bi sofra oldu aılelerımızle bırlıkte gecırdıgımız güzel günlerden bir tanesıydi en kotu gunumuz böyle olsun dıyerek resımlere gecıyorum.

                                                       soframıza genel bir bakış :)

 meshur AŞK kurabiyelerim tarifini vericem ;) çarşaf böreğimiz  civcivli patates pastamız( beni,eşimi veeee rabbim izin verirse olacak olan bebeğimizi temsil ediyorkendileri)




peçete katlamayı  okudugum okuldan dolayı ogrendım staj zamanımda ayrıntılı olarak anlatacagım ilerde. doğum günü eşimin oldugundan erkek gömleği tercih ettim.

(eminim  ÇATI KATI İLKAY fiyonk peçeteliklere bayılmıstır.)



pastamız geliyor :) kendim yaptım ama istedıgım gıbı olmadı şeker hamurunu marshmelowdan yaptım bu sefer ama istedigim sekli veremedim nedense o yuzden yakın cekım yok : )







aile gecirilendoom günüsüde bitti gecti gittti...


                                                                         CANLARIM
 Sevgiler kocaman


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder