HÜRRİYET

11 Şubat 2011 Cuma

Canım eşimin ellerinden

Daha önce bu yazımda bahsetmiştim eşimden gene bana kocaman bir jest hasta oldugu için evdeydi kendisi hasta hasta kalmıs bana öğle yemeği hazırlamıs gene herzmanki gibi çok başarılı olmuş bayıldım parmaklarımıda yiyecektim az kalsın : ) ne var bunun içinde dıye dıye yedım ama imkanı yok alamadım tarifini oda aynı benım gıbı bunun yanında bu yakşırmı acaba diye düşünürken evde ne var ne yoksa koymus ıcersıne kendısı soylemesede içersınde ne oldugunu bırazda olsa anladım. Patates dolma türü bırseydi patateslerin içlerini oymus ve içlerine susucklu kendıne ozel bır karısım koymus servıs ederkende içersinden dokme yapmıs ve uzerını ketçap mayonezlemiş tadı aynı kumpire benzıyordu çook güzeldi ama çook ellerine sağlık canım benım kocaman TEŞEKKÜRLER sana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder