HÜRRİYET

14 Aralık 2010 Salı

enfes öğlen yemeğim

Ev ve  iş yerimin yakın olmasından dolayı  öğlen yemek tatilimi evimde gecirmek için öğlen vakıtleri evimizin yolunu tutuyorum. kendim yemeklerimi hazırlayıp kendim yiyiyorum aama bu seferki bi baskaydı enfesti harıkaydı . Eşim izinde oldugundan öğlen eve geldiğim saatimi biliyor ve geliş saatime yakın bu guzel sofrayı hazırlamış bana yemde yanında yat misali bir omlet var masada kaşarlı tost ve yanında en sevdiğim Uludağ limonata light  olanını ama diğeri cok sekerli neyse gelelim masamıza bir gordum ben  Şok olmuş bi vaziyette nasıl guzel hazırlanmıs nasılda özenerek hazırlamıs ellerine saglık canım kocam benim SENİ ÇOOOK SEVİYORUM....



*fotoğraflardaki zman dilimi yanıtlmasın tarih hatalı bir turlu duzeltme yerını bulamıyorum makinanın düzeltene kadar böyle:( 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder