HÜRRİYET

16 Aralık 2010 Perşembe

Sevimsiz ama sevimli hale gelen birtür.

Hanginiz daha önce yeni doğmus kuş gördü ne yalan söylüyeyeim ben daha once hiç görmedim.okadar çok muhabbet kuşu beslememize rağmen.Gördüğümde de zaten büyük bi şaşkınlık içindeydim.




Eşimin arkadaşı evinde adeta bir muhabbet kuşu  çiftliği kurmuş  görmediğim renklerdeki muhabbet kuşlarını orada gördüm. Hepsi birbirinden güzeller tambir şaşkındım orada hepsine ağzım acık baktım. Bayıldım hepsine. Bu arada eşimde bana yılbası hediyesi olarak geçen sene muhabbet kuşu hediye etmişti. bizim o kuşta bu çiftlikten cıkma 20 gunlukken geldi bize çok minikti şimdi maşallah tam bir yetişkin  demediği gelime yok. Babam en büyük aşkı çok iyi anlaşıyorlar.heleki ben evden evlenip gidince tamamıyla ona odaklandılar. Bambaşka bir sevgi olustu aralarında. Adını CANCAN koymuştum bu isim ona çok yakıstı oda çok begenmiş olmalıki çeşitli seslerde kendı adını soyleyebilme özelliğine sahip hatta kendi artık isimlerini türetiyor.CANCOŞ onun kendine söyeldiği isim : ) bu arada bu çiftlikte bizim cancanın baasını görme serefinde bulundum rengini babadan almış azda olsa ben simdiye kadar parlement mavisi muhabbet kuşu görmemiştim bizim cancanın bası ta kendısı bizim cancanın tum akrabalarınla taıstırdı eşimin arkadası bu sizin kusun kardesi bu babası bunler kardes cocukları derken  peki annesi nerde diye sordugumda malesef öldü dedi cok guzel bir beyaz kuştu dedi hımm dedim bzim can can anasına cekmiş kaderi benzemesin dedim çünkü çok seviyoruz biz cancanı  gelenlerede kendini sevdiriyor kerata :) insanları muhabbet kuşu almaya özendırıyor. zaten oraya gıtme amacımız kuzene muhabbet kuşu almaktı bizimkinin cinsinden olmasını istiyordu cok fazla konustugundan aynı cıns olsun ıstedi ve bizde gittik aldık piyasaya göre cok daha ucuz dısarıdaki kuş satan dukkanlarda yavru muhabbet kusu 60 lirayken ki gercekten yavru olup olmadıgını bılemıosun cınsı bazısının kucuk olabılıyor ve bu cınslerı yavru diye satabılıyorlar ama burda gozunle gorup alıyorsun fiyatıda cok uygun 35 liraya nerdeyse yarı yarıya fark var. sahiplenmek isteyenler merveanlar@gmail.com  adresıne mail atmaları yeterli olucaktır cesıt ve renk oldukca fazla
          35 TL konuşma garantili           


 bunların yavruları kırma olucak farklı renklerde kus cınsı cıkartmak için yapıyormuş anne biraz agırdan alıyor kendını bakmayın burda küçük gozuktugunde küçük piliç dedim ben ona okadar iri normalde kendısı babada bı okadar cılız :) bakül ailesi
                                     
 yavrularının yanına gidiyor ben resimlerini cektikten sonra annelik içgüdüsü sanırım acaba bişey oldumu diye kontrole gıdıyor son anda cektıgım için kuyrugunu yakalabılmışım sagdaki delikten yavrularını yanına gıdıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder