HÜRRİYET

29 Eylül 2011 Perşembe

Banyoya Güzellik Geldi


çook önceden anneme banyo takımı örmek için aldığım kadife ip anneme değil bana yaradı.Tabi ozman bu kadife ip hakkında pek bi bilgim olmadığından ördüğüm banyo paspası paspastan çok bi battaniyeye benzediği için o ipten soğumuştum yarım işler arasında duruyordu.İpci dükkanında kadife ipten örülmüş paspası görünce hemen içeri girip sordum benimde elimde bu ipten var bu paspası nasıl yaptınız diye. Hemen bana en kalın tığı gösterdi ve bununla yaptım dedi. Hemen aldım o tığı annemden de ipi aldım veeee ortaya bu paspas cıktı banyoma da rengi tam uydu daha cok uyması için babaannemin bana daha önceden örmüş olduğu kaşkolun ucundan bi parça söktüm : ) ihtiyacım olanı aldım daha sonra gene ördum kaşkolu. bişeyi yaparken digerini berbatta etmedim.Eğer sizde bunun gibi bi paspasınınz olsun istiyorsanız kadife iplerden almanız gerekiyor ve tığ ile iki kattan sık iğne örneğini yapmanız gerekiyor. Kolay gelsinnn...

2 yorum:

  1. çok güzel olmuş iyi günlerde kullanın.Sorduğunuz bağlantı ayarlarını http://www.linkwithin.com/learn?ref=widget bu linkten tekrar yapabilirsiniz.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. çoook tesekkür ederim saolunn işte blog kardeşliği:)

    YanıtlaSil