HÜRRİYET

24 Şubat 2011 Perşembe

Saksılara şıklık geldi

Saksılarımı da ev dekorasyonuna uygun hale getırdım sonunda. Saksıların kahverengi plastık olmaları salonda hıçde hos olmayan bır görüntü veriyordu onları folya ile kapasamda istediğim gibi olmadılar. birseyler yapmak gerek dedim veeeee işte sonuç tamamıyla yarım sık iğne yaptım alt tabanını saklılarımın boyuna gore yaptım ve daha sonra hiç eksiltme arttırma yapmadan yarım sk iğne yapmaya devam ettim. kendisi zaten şeklini aldı. parlak içersinde simleri olan ip tercih ettim ortama uyması için fotolarda belli olmuyor fazla gerçi ama birde çiçekler yaptım onlara sonuç bilmiyorum nasıl oldu ben susayım siz söyleyin :) Bazen can sıkıntısı işe yarar olabiliyor. Çalışıyorsanız ve kafanız eve geldiğinizde dolu bi şekilde oluyorsa elinize böyle küçük işler alıp kafa boşaltabilirsiniz harika bir terapi oluyor yaptığınız işte yanınıza kar kalıyor benden söylemesi.Şimdiden kolay gelsin...

1 yorum:

  1. sen bir harikasın merveciğim,cıcır böceğim.saksıların gerçekten çok güzel olmuş.dekorasyona uyumlu.gerçekten bu işlerle uğraşmak terapi oluyo herkese bende tavsiye ederim.

    YanıtlaSil