HÜRRİYET

16 Aralık 2010 Perşembe

Kardeşim İYİKİ DOĞMUŞ:)


18 yıl once gene busene olduğu gibi yağan karda sabah erkenden okula gıtmiştim. ogün annemi doğum için ameliyata alıcaklarını biliyordum dualar ederek ders boyunca dısarkaki yağan karı seyrettim değişik hayellere dalip ogun benim bir kardeşim olucaktı. 9 yıl aradan sonra gelince daha bi meraklıydım. çok sevıcem onu diye hep kendıme söz verdim kıskanmakmı asla ben diğer arkadaslarım gibi kıskanmıcaktım ama hersyim artık ikiye bolunucektı bana ozel gelen herseyden onada verıcektım diye dusundugumde yumde bıraz tasalanma olsada hemen o tasalanmayı dagıtıp evet tabıkıde verıcem çunkü o benim kardesım artık diye sartlandırdım kendımı ilk tenefus oldu ben o sogukta tenefuse cıkıp evımızle okulum yakın oldugundan hemen bahceye attım kendımı belki bı haber vardır dıye heyecanla bekledim ilk tenefus beklenen haber gelmemişti. offf genemi bekleyecegım diye sıkıntılandım. bi ara defterlerime baktım ve  benım ozenerek yadıgım defterlerimi ya yırtarsa ya ben kardesım ıcın azar işitirsem dedim olsun işiyetim diyede iç sesim cevap verıyordu. bu sefer benimle bırlıkte arkadaslarımda heyecanlanmaya basladı mervenin ardesı olucak diye cunku bır kardesı olmayan ıclerınde ben vardım onlarda sevınıyorlardı buyuzden cocukluk işte biz bunları konusurken ıkıncı zil caldı ve bız kostura kostura dısarı fırladık ve benı bekleyen biri vardı bu sefer daha bi hızla kosmaya basladım merve bir erkek kardesin oldu diyince halamın kızı  sevincten uctum uctum o anın tadını hıc bızaman anlatamam sevıncten bahcede nasıl kosturuyoruz arkadaslarım ve ben halbuku haberler daha varmıs beni okuldan almaya gelmiş hemen gıdıcekmişiz hastaneye biz ozmanlar susurlukta oturuyorduk ve kardesım balıkesırde dogmustu ve biz hemen balıkesire gıdıcektik ben daha fazla havalara uctum. o yol bıtmek bılmedı cunku arada 40 dakıkalık bır mesafe vardı. sonunda hastaneye gelmiştik ama ben daha kucuk oldugum ıcın kardesımın oldugu kata beni almadılar nasıl uzulmustum nasıl aglamıstım ama ben gene cadı bır baktım bir suru kalabalık merdıvenlerden yukarı dogru cıkıyor babamın elındedn tuttum ben aralarında kaybolurum baba yukarı cıkalım boyle dedım ama babam olmaz ızın alıcam senın ıcın dedı ve aldı hastaen odasına sonunda varmıstım bır baktımki bu kucuk karamuk sey benım kardesımmı beyaz tulumlar ıcınde kapkara bır bebek vardı karsımda en guzel duyguydu o an benım için elime almaya cok heves edıyordum kokusunu duymayı zar zorda olsa aldım kucağıma sarıldım kardesime işte o an birleşmiştik ve bi daha asla kopmayacağız Seni Çok Seviyorum kardesim iyiki varsın iyiki doğmussun iyki hayatımdasın karamuğum benim...



kardeşim için özel hazırlanan masa bardakların tasarımı bana ait tek tek ellerimle yaptım
                                                                  özel cupcake pastası
özel sable kurabiyeleri








2 yorum:

  1. mervecigim yazini okudum,cok duygulandim ve begendim,beni eskilere goturdun,kardesin ayni annene,sende babana benziyorsun.allah mutlulugunuzu daim etsin,opuyorum
    nejla teyzen

    YanıtlaSil
  2. keşke o eskilere gidebilme sansımız olsa nejla teyzecim çook güzel günlerdi onlar aşırı özlem var size karsı erdoğan amcama çook çook selamlar öpüyorum bende sizi

    YanıtlaSil