HÜRRİYET

17 Ocak 2011 Pazartesi

CANCAN oldu 1 Yaşında

çenesi düşük oğlumuz oldu tam 1 yasında 2010 yılbası hediyemdi o benim canım kocam almıştı onu bana hediye ozmanlar nişanlıydık yeni yılda doğmuş fakat çok küçük oldugundan ilk zamanlar bakamayız korkusuyla yetişcirisinden almamıstık biz onun dogumunu bıze geldiği gun olarak belirledik çok minikti ürkekti simdilerde ise yeter artık cancan biraz sus dediğimiz kadar geveze kendi kapısını kafesine girince kapatacak kadar da akıllı bir muhabbet kuşu can can hatta ve hatta bırakın dediğimiz kelimeleri söylemeyı artık öğrendıgı kelımelerı bırleştırmeyı bıle basarıyor evet abartmıyorum canlı sahıtlerim çok fazla sayıda duyanlar bıle sasırıyor kendisine cancoş diyen sahibine yani bana mervecan diyen bir kuş cancan önceki postumda bahsettiğim kuşların cinsinden cancanın kuzenleriydi o muhabbet kuşları :) sahip olmak ısterseniz yardımcı olabilirim ısrarlada tavsiye ederim. Cancan artık benimle değil cunku annem ve babam ben evden ayrıldıktan sonra vermediler siz bakamazsınız bahanesi uydurup cancandan ayrılamayızı acık acık soyleyemedıler acıkcası :) olsun cancanım emin ellerde ilk yasını kutluyor iyiki dogdun CANCAN

2 yorum:

  1. Çok şirin. :)

    Ben hayvanları uzaktan sevebiliyorum. :)

    Elime alamam, tepemde kuş uçsa huylanırım. :)

    YanıtlaSil
  2. tesekkür ediyorum aynı kardesimde oyle sizin gibi o yuzden surekli dısarda kalamıyo hayvancağız. korkuda değil bir ürperti dio farklı bir olay oldugunu soyler

    YanıtlaSil